כמה כיף שיש הזדמנויות חיוביות בחיים לערוך אירוע חגיגי. אחרי שסגרתם היכן תערכו את האירוע והמשכתם לתכנן אילו אטרקציות הוא יכלול, או איזה מוזיקה תתנגן במהלכו, חשוב שתשקיעו זמן ומחשבה בבחירת הקייטרינג. יש כמה אלמנטים שמשפיעים על רמת הצלחתו של אירוע, חלקם מהותיים יותר וחלקם פחות, אך אין ספק שהאוכל נחשב להיות אחד האלמנטים החשובים.

חתונות ניתן לחגוג בכל מקום ובכל דרך. יש המעדיפים להזמין את אורחיהם לחתונה שתערך בגן אירועים. אחרים מעדיפים דווקא לקיים חתונה בגן אירועים. יש אנשים שתמיד חלמו לערוך חתונה על שפת הים, ביער, או אפילו בחצר הבית שלהם. יהיה מקום החתונה אשר יהיה, אחת האטרקציות שיעשירו את החתונה ויגרמו לאורחים לזכור אותה לטובה היא הזמנת שירות קייטרינג אסאדו לחתונה.

בהתאמה לכל קונספט

חתונה ניתן לערוך במגוון קונספטים שונים, בהתאם לסגנון של החתן והכלה ובהלימה לסוג האורחים. הזמנת קייטרינג אסאדו יכולה להתאים בצורה מושלמת לכל קונספט שתבחרו. אחד הדברים החשובים ביותר למארגני האירוע הוא ליצור אירוע משמח, ואין מתאים יותר משאר קייטרינג אסאדו לחתונה על מנת להבטיח זאת.

כיבוד באירוע מיוחד

דוכן אסדו לחתונה קודם כל מספק לאורחים מזון בשרי טרי, משובח, אשר נצלה בדיוק ברמה האהובה עליהם. כל אורח יוכל לגשת בכל רגע אל דוכן האסדו, ולבחור נתח לצלייה מתוך מבחר אדיר של נתחים מוצעים. מול האורח יחתוך ויצלה איש המקצוע את הנתח, שיוגש לאורח עסיסי, טעים ומעלה ניחוחות.

אם תשאלו אנשים איך היה אירוע ששהו בו, בין אם אירוע פרטי כמו חתונה, בת מצווה או יום נישואין ובין אם אירוע עסקי כמו הרמת כוסית, השקת מוצר חדש או יום כיף לעובדים, רוב האנשים ידברו על האוכל. כאשר המזון המוגש באירוע טעים, ומיוחד האירוע כולו מוגדר כהצלחה. אז הגענו למסקנה שהאוכל מהווה רכיב חשוב ומרכזי בכל אירוע, אז איך בוחרים איזה אוכל יוגש ואיזה קייטרינג יספק אותו? להלן כמה דגשים חשובים.

צוות אדיב מקצועי

חברות הקייטרינג מסוג אסדו לחתונות מספקות כחלק מהשירות עמדת צלייה מיוחדת, אותה מאיישים צוות מקצועי כל האירוע. הצוות לוקח חלק פעיל בשלהוב האורחים באירוע, דבר שגורם לאורחים לנהור לאזור האסאדו בהתלהבות. המצאות של צוות מקצועי על הגריל מאפשרת לבעלי האירוע לבלות עם אורחיהם, וחוסכת את הטרחה שבדאגה להגשת האוכל לאורחים.