חגיגת יום הולדת היא תמיד דבר משמח אולם אין משמח כמו התפאורה הצבעונית במקום התורמת רבות לאווירה. יש הרבה מה לארגן, החל מאוכל, מוסיקה, מקום, הזמנת האורחים ואפילו תוכנית אומנותית אם אפשר. אולם גם ימי הולדת צנועים הנערכים בבית יכולים להיות ימי הולדת מדהימים אם תוסיפו בלונים וקישוטים למקום. מלבד העובדה שהתמונות יהיו יותר צבעוניות ומשמחות, הרי שזה גם ישפיע באופן ישיר על שמחתם של האורחים במקום ושל חתן/כלת השמחה.

ארוחת יום ההולדת:

ארוחת יום ההולדת תהיה החלק המרכזי באירוע שלכם. כולם סביב השולחן יכולים ליהנות מהמטעמים השונים, הקינוחים, הממתקים או מיני דברים נוספים (תלוי כמובן עבור מי האירוע – כאשר מדובר בילדים הארוחה בשולחן תהיה סביב עוגת יום ההולדת וממתקים ואילו אצל הקהל המבוגר יותר תהיה ארוחה של ממש עם קינוחים מפנקים). האווירה סביב השולחן תמיד תהיה חיובית ושמחה. נוכל לשיר שירי יום הולדת לחתן/כלת השמחה, לבקש משאלות, למלא את הבטן בכל טוב ואף לטעום מהעוגה המרשימה של יום ההולדת. ארוחת יום ההולדת תהיה בדרך כלל באמצע האירוע. לאחר קבלן הפנים ולפני שלבי הריקודים, השיחות, התמונות ועוד. לעתים יש גם חלק של פתיחת מתנות שזה בכלל יכול להיות מהנה במיוחד.

איך לשדרג את הארוחה עם בלונים?

הארוחה החגיגית תהיה ככל הנראה מלאה בכל טוב הן מבחינת האוכל, הן מבחינת הכלים, המפה, התפאורה והעוגה שאמורה להיות על השולחן גם כן. כדי לשפר אפילו עוד יותר את הדקורציה ואת האווירה במקום ניתן לקשט את השולחן בבלונים. אלה לא יהיו קשורים לכלים או למרכז השולחן מה שעשוי להפריע לסועדים, אולם בהחלט ניתן לקשור את הבלונים לחלקם האחורי של הכיסאות ובכך לספק מראה מרהיב ומלהיב של השולחן שיהפוך להיות מרכז העניין באירוע. קישוט בלונים ליום הולדת יכול להיעשות על ידכם או על ידי איש מקצוע שתזמינו למקום ומניסיונו יוכל לעצב את המקום בצורה מרהיבה ומלהיבה שתתאים לקונספט שאתם רוצים.

התאמת הבלונים לסוג האירוע וגיל המשתתפים:

עיצוב הבלונים באירוע צריך להיעשות בהתאם לקונספט העיצובי שאתם רוצים באירוע. הקונספט ייבחר בהתאם לחוגג/ת יום ההולדת, לגיל של המשתתפים ולתחביבים שלהם. כך למשל יום ההולדת של ילד בן 13 יהיה מעוצב אחרת מזה של ילדה בת 15 וזה יהיה מעוצב אחרת מיום הולדת 60 להורים. ניתן להוסיף עמודי מספרים מבלונים, בלונים מהליום הנתלים מכיסאות השולחן החגיגי, בלונים מעוצבים בצורת פרחים הנתקלים בנקודות שונות בקירות ובתקרה, שרשראות של בלונים ועוד. כדי לקבל רעיונות נוספים לעיצובים, קישוטים וזרי בלונים לימי הולדת תוכלו להיכנס לאתר של בולי בלון ולהתרשם מהדוגמאות. כמו כן ניתן ליצור קשר באתר או בטלפון ונשמח להגיע אליכם ולעצב עבורכם סידורי בלונים בצורה היפה והמקצועית ביותר.